Συχνά στο ξεκίνημα της εκπομπής ανοίγουμε μια καρτ ποστάλ από ένα σημείο του πλανήτη. Σήμερα το γραμματόσημο δείχνει Γαλλία, Παρίσι.
Το lockdown λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού στο Παρίσι ανάγκασε την ομάδα που διαχειρίζεται τον κινηματογράφο La Clef να κλείσει την αίθουσα για το κινηματογραφικό κοινό. Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες της σκαρφίστηκαν κάτι εναλλακτικό: Την προβολή ταινιών σε τοίχο παρακείμενου κτηρίου. «Είπαμε μεταξύ μας: Αφού δεν μπορούμε πια να προβάλλουμε ταινίες μέσα στον κινηματογράφο, ας προβάλλουμε έξω, στους τοίχους των πολυκατοικιών» λέει ο Ντέρεκ Γούλφεντεν, ένας από τους ιθύνοντες της πρωτοβουλίας στο Reuters, λίγο πριν την προβολή του γουέστερν του 1955 «Χωρίς Συρματοπλέγματα» με τον Κερκ Ντάγκλας. Βάσει των περιοριστικών μέτρων που έχουν επιβληθεί στη Γαλλία, οι Παριζιάνοι πρέπει να παραμένουν στα διαμερίσματά τους, πέραν των σύντομων εξόδων τους για ψώνια και άσκηση. Ως εκ τούτου, μπορούν να κάνουν την καθημερινότητα στο σπίτι γοητευτική παρακολουθώντας μία από τις ειδικές προβολές του κινηματογράφου από τα μπαλκόνια ή τα παράθυρά τους.
«Νιώθαμε την επιθυμία της γειτονιάς για κάποιου είδους event γιατί δεν είχε απομείνει τίποτα, οι δρόμοι ήταν έρημοι, ήταν πολύ θλιβερό» συμπληρώνει ο Γούλφεντεν. Μάλιστα, η ομάδα του La Clef θέλησε να εμπλέξει και τη γειτονιά στην πρωτοβουλία αυτή γι’αυτό και οι ταινίες της κάθε εβδομάδας, επιλέγονται από κοινού με τους περιοίκους. «Είναι υπέροχο. Μας πηγαίνει πίσω στον καιρό, όταν παρακολουθούσαμε όλοι μαζί τις προβολές» λέει η Κριστίν Νταβενιέ, μία από τους κινηματογραφόφιλους της γειτονιάς.
I have been a Media/Communication Professional for over 25 years, working
in diverse but complementary areas. Today I am the Head of Radio 2, ERT, and a member of the EBU (European Broadcasting Union) Radio Committee. From the beginning of the "digital era", I
have worked as Chief Editor in major websites, as a content manager as well,
and I have been providing expert advice on Social Media Strategy. For the last five
years, I have been the Chief Editor of JAJ (Journalists about Journalism) and of
the MLI (Media Literacy Institute). We try to promote Media & News Literacy
and the views of Greek and foreign journalists and researchers on any aspects
related to journalism, (dis)information, democracy, and propaganda - and we
promote the fundamental right of citizens to be self-aware when they interact
with the media. I also represented my country in the creation of the
“European Media Literacy Toolkit for Newsrooms”, by GEN (Global Editors
Network), European Federation of Journalists, powered by the European
Commission (Brussels White Paper). I also work for the Greek Broadcasting
Corporation (ERT). As a member of the Communication Office, I have
organized major events such as National Election Debates, and the company’s
participation in international events and I always participate in the creative
teams of major Corporate Initiatives. Due to my participation in major EBU
events (European Broadcasting Union), I have developed close relations with
most of the European Public Broadcasters and retain contact with journalists
and professionals from more than 45 European countries. I have been
teaching Radio and New Journalism in Colleges for the past ten years. My
voice is widely used in commercials, trailers, and narrations, as well as in the
Eurovision Song Contest commentating since 2006, either alone or with Giorgos Kapoutzidis.
I host a daily morning radio show that has been running for the last 21 years
in the prime zone (ERT)
H Μαρία Κοζάκου είναι Δημοσιογράφος με σπουδές στην Επικοινωνία και ΜΜΕ και μεταπτυχιακές σπουδές στην Ποιοτική Δημοσιογραφία και τις Νέες Τεχνολογίες. Έχει εξειδικευθεί στο ραδιόφωνο σε μια πορεία που ξεκινά από το 1997, σε ιδιωτικά ραδιόφωνα και, από το 2001, στην ΕΡΤ. Σήμερα, είναι η Διευθύντρια του ιστορικού Δεύτερου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας. Από το 2021 είναι μέλος του Radio Committee της EBU. Από την αρχή της “ψηφιακής εποχής” έχει εργαστεί ως συντάκτρια και αρχισυντάκτρια σε websites, όπως στα sites των ραδιοφώνων της ΕΡΤ, ως content manager ιστοσελίδων προσώπων και κάνει consulting εταιριών στο Social Media Strategy. Ταυτόχρονα γράφει σε περιοδικά, ειδικά έντυπα και εφημερίδες, όπως η Ισοτιμία, το Inside, το ΜΕΤΡΟ, το Office, η Αρχιτεκτονική, το πολιτιστικό περιοδικό ΘΕΑΤΗΣ, το πολιτικό περιοδικό ΚΡΑΜΑ. Παρακολουθεί διαχρονικά τις εξελίξεις περί την επικοινωνία και δημοσιογραφία, συμμετέχει σε σεμινάρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό για την εκμάθηση των νέων δημοσιογραφικών εργαλείων, έχει μεγάλη εμπειρία σε project management και στις σχέσεις μεγάλων δημοσιογραφικών οργανισμών, αρθρογραφεί για τα τρέχοντα φαινόμενα επικοινωνίας και κυρίως τη σχέση των δημόσιων ΜΜΕ με τη Δημοκρατία, αγαπάει τη θάλασσα, τα gadgets και τα ζώα. Συχνά δίνει τη φωνή της σε διαφημιστικά, trailers και αφηγήσεις.
Προβολή όλων των δημοσιεύσεων από Maria Kozakou